Navigációs útvonal
E-learning keretrendszerek összehasonlítása
LMS-ek, e-learning platformok értékelése
Tabok
E-learning platformok, LMS-ek kiválasztásával, értékelésével kapcsolatos tanulmányok, útmutatók
Az oktatási, tanulási, társadalmi, technológiai, intézményi elvárásokkal és a keretrendszerek fejlődésével párhuzamosan az értékelések szempontjai és eredményei is változnak. Újabb (akár pár éve még hiányolt vagy nem is ismert) funckiók kerülnek be az LMS-ekbe.
Ezért a gyűjtemény folyamatos frissítését tervezzük. Szívesen fogadjuk a kapcsolódó anyagokat.
Az oktatási, tanulási, társadalmi, technológiai, intézményi elvárásokkal és a keretrendszerek fejlődésével párhuzamosan az értékelések szempontjai és eredményei is változnak. Újabb (akár pár éve még hiányolt vagy nem is ismert) funckiók kerülnek be az LMS-ekbe.
Ezért a gyűjtemény folyamatos frissítését tervezzük. Szívesen fogadjuk a kapcsolódó anyagokat.
Weblinkek
Conference Paper, IEEE 2011. Authors: Shariq Hussain, Zhaoshun Wang, Chang-ai Sun.
Conference Paper, EAEEIE Annual Conference, 2009. Authors: N. Ruiz Reyes, P. Vera Candeas, S. García Galán, R. Viciana, F. Cañadas, P.J. Reche
Conference Paper, EAEEIE Annual Conference, 2009. Authors: N. Ruiz Reyes, P. Vera Candeas, S.G. Galan, R. Viciana, F. Canadas, P.J. Reche.
Conference Paper, IEEE 2011. Authors: E. Pecheanu, D. Stefanescu, L. Dumitriu, C. Segal.
Funkcionalitás, általános és speciális elvárások
Educause Review, Published on April 21, 2014.
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2014 Vol 143, pp. 521–526. Authors: Nadire Cavus, Teyang Zabadi. | 3rd Cyprus International Conference on Educational Research, CY-ICER 2014.
Learning Solutions Magazin. Published on June 5 2013. Author: Steve Foreman.
EDUCAUSE Review, 2014. Authors: C.R. Wright, V. Lopes, T.C. Montgomerie, S.A. Reju, S. Schmolle.
Hírek (Blokk)
Hírek töltése...