ILIAS-tananyag Felhasználói kézikönyv (v3.9) > 3 Az internetes távoktatás modellje és módszertana

  Felhasználói kézikönyv (v3.9)

előzőA blended learning alapú távoktatás modellje On-line tananyagelemekKövetkező
Az e-learning oktatási környezet szerepei

Az e-learning oktatási környezet megváltozott szerepei

Az e-tanuló
A sikeres e-learning esetében:

  • erősen motivált

  • képes önálló tanulásra, a tanulás megszervezése

  • rendelkezik az internet és számítógéphasználathoz szükséges kompetenciákkal

Az e-tanár
Szétválnak a hagyományos tanári szerepek

  • internetes tutor (szaktanár pl. konzultál)

  • internetes mentor ("elektronikus" osztályfőnök)

  • e-learning tananyagfejlesztő (speciális követelmények: általában team munka, de a tanár felelős az oktatási tartalomért)

előzőA blended learning alapú távoktatás modellje On-line tananyagelemekKövetkező