ILIAS-tananyag Felhasználói kézikönyv (v3.9) > 4 A Gábor Dénes Főiskola tapasztalatai az internet...

  Felhasználói kézikönyv (v3.9)

előzőAz ILIAS kiválasztása Az ILIAS alkalmazásának legfontosabb tapasztalataiKövetkező
Az e-learning stratégia és az ILIAS fokozatos intézményi bevezetése

Az ILIAS e-learning keretrendszer bevezetésének lépései:

  • 2002, 2003: kutatás-fejlesztés, e-learning stratégia, pilot alkalmazás, kísérletek;

  • 2004/2005-ös tanév: bevezetés intézményi szinten, háttérszolgáltatásként, felmenő rendszerben;

  • 2005/2006-os tanév: kísérleti e-learninggel tanuló csoportok;

  • 2006/2007-es tanév: BSc távoktatás és levelező képzés szervesen ráépül az ILIAS szolgáltatásaira az 1. évfolyamon;

  • 2007/2008-as tanév: az összes hallgatóra és tantárgyra kiterjedő e-learning szolgáltatások.

Következtetések:

  • Csak központilag menedzselt, fokozatos bevezetés a reális, lépésről lépésre felkészítve a szervezetet, kiterjesztve az internetes távoktatási szolgáltatásokat.

  • Új, internetes távoktatási módszertant kell kidolgozni, és érvényesíteni az oktatás napi gyakorlatában.

előzőAz ILIAS kiválasztása Az ILIAS alkalmazásának legfontosabb tapasztalataiKövetkező