ILIAS-tananyag Felhasználói kézikönyv (v3.9) > 4 A Gábor Dénes Főiskola tapasztalatai az internet...

  Felhasználói kézikönyv (v3.9)

előzőAz e-learning stratégia és az ILIAS fokozatos inté... Ellenőrző kérdésekKövetkező
Az ILIAS alkalmazásának legfontosabb tapasztalatai

A fejlesztések megindításának előfeltétele egy átgondolt stratégiai terv, amely a célkitűzések, az objektív és szubjektív feltételrendszer keretei mellett meghatározzák az új e-learning szolgáltatások helyét és szerepét a vegyes képzés (blended learning) rendszerében.

Egy e-learning keretrendszer intézményi szintű bevezetése - amennyiben a szolgáltatásokat szervesen beépítik az oktatási folyamatba - a teljes szervezetet érinti és jelentős változást okoz (pl. új munkakörök, feladatok, szervezeti változások stb.), amelyeket folyamatosan menedzselni kell.

A hallgatók napjainkban már elvárják, sőt természetesnek veszik a hatékony és komplex internetes oktatási szolgáltatásokat.

Az oktatás hatékonysága e-learning környezetben is döntően a tanáron múlik, így motiválásuk és felkészítésük alapvető sikertényező.

Az információtechnológiai környezet az e-learning keretrendszer működtetéséhez ma már lényegében adott (pl. hallgatók internet-hozzáférése), vagy relatíve könnyen megteremthető (pl. 24 órás működtetésű, nagy megbízhatóságú szerverpark).

előzőAz e-learning stratégia és az ILIAS fokozatos inté... Ellenőrző kérdésekKövetkező